Op Eurospoor was een Amerikaanse modelbaan te zien met als onderwerp de koelwagens uit een pool die twee spoorwegbedrijven gezamenlijk hadden opgezet. Het is een betrekkelijk kleine baan en - in mijn herinnering - best wel donker (nachtsfeer?). Aan de rechterzijde een loods, waarvan de roldeuren open en dicht gingen.Ik ben op zoek naar informatie over deze baan, maar dat gaat lastig als je niet weet hoe de baan heet of welke club de bouwer is. En natuurlijk heb ik zelf net geen foto gemaakt van deze baan Weet iemand hoe deze baan heet of welke club de baan de baan gebouwd heeft?Martijn
Zit je aan de drugs of was het tegen de griep?
2e Ik heb ze toen gevraagd hoe je bepaalde artikelen moest opzoeken in al die 30 000 artikelen. ja dat was best wel ingewikkeld het zoek criterium kreeg dan ook komend jaar extra aandacht.
Ze stonden hier pas de eerste keer dus h.e.e.a. moet nog worden ervaren denk ik.gr,Herwim
In Duitsland staat Conrad wel op beurzen omdat ze in Duitsland ook een winkelbedrijf hebben. In Nederland zijn ze alleen maar als webwinkel aanwezig, ze hebben hier ook geen vaste winkels.Sander
Veel dank voor Railclub Utrecht die een superleuke knutseltafel had neergezet.Mijn jongste zoon van 9 heeft zich prima vermaakt met het maken van een minidiorama.Op de terugweg zei hij dat hij nu definitief besmet is geraakt met het modelbouwvirus David.