Mijn jongste zoon van 9 heeft zich prima vermaakt met het maken van een minidiorama.Op de terugweg zei hij dat hij nu definitief besmet is geraakt met het modelbouwvirus
Gisteren ook op de eurospoor gewest, het eerste keer...Ik vond het leuke, meer ook kleine beurs, gezien de naam iets groots laat verwachten. "Euro" is dan een stuk goed kleiner dan Keulken of Dortmund. De toegangsprijs van 17,50 € +12 € (parkeeren) vond ik dan echt wat te duur, gezien de kwaliteit van de beurs zelf. Veel handel, maar meest marklin en dan naagenoeg de zelfde spul...Bij Molenkamp naar de philotrains gekijkt, de 1500 bij elotrack gezien en op de stand van Artitec nog over mijn DDMs gepraat.Gekocht heb ik niets, ik heb al te veel...GroetBernd
Bernd, 12 euro parkeren is niet leuk, maar dat HAD niet gehoeven.. Ik heb gisteren voor € 4,30 geparkeerd gedurende 6 uren en mocht gratis met nog 4 personen met de sneltram van P+R Westraven naar de jaarbeurs.Dat vind ik sowieso een tip voor liefhebbers die niet met de trein komen, maar met de auto. Waarom op steenworp afstand parkeren en de topprijs betalen? De sneltram rijd om de 10 minuten en met 10 minuten ben je met de sneltram vanaf de P&R bij Utrecht Centraal.Het scheelt je een flinke duit, zeker als je dus met 5 personen vanaf de P&R reist. Overigens was die P&R redelijk uitgestorven, dus er leken niet veel mensen gebruik van te hebben gemaakt.
.. En de hele crew achter de baan, geen interesse in de toeschouwer..
Overigens: Was het mensen opgevallen dat op de borden in de Jaarbeurs Eurospoor werd weergegeven als Eurospoor 2014??
Vergeet de vermoeidheid niet, bij die grote banen komt heel wat bij kijken wat voorbereiding betreft, en niet alle leden zijn de jongste meer.Je bent al snel de hele week bezig om de deadline te halen en niet iedereen heeft het talent om pr man te zijn (ik heb dat helaas ook helemaal niet in mij ).