Euhm Martin: ik ben even verder gaan kijken dan mijn neus lang is: Ook bij de Groterdam versie zit overal knoeiwerk, en is de raampartij van het stuurrijtuig een rommeltje.
Artitec.We hebben er lang op moeten wachten.U heeft bakken met kritiek over u heen gekregen.Maak u nu klaar om bakken met veren te krijgen.TOP modelspoor product. Ziet er netjes uit. Voelt goed, rijd goed.Uitstekend.
Euhm Martin: ik ben even verder gaan kijken dan mijn neus lang is: Ook bij de Groterdam versie zit overal knoeiwerk, en is de raampartij van het stuurrijtuig een rommeltje. Alleen die op de website van Artitec zelf ziet er,wat,dat betreft netjes uit. En ook daar zit op de handgrepen naast de cabinedeuren zwarte verf/vlekken door het geel...
Inderdaad lego blokjes zijn ook 10 euro per stuk! maar wel goed afgewerkt
Wees ook blij dat men zich er nog aan durft te wagen om ons "hollanders" wat te geven uit eigenhuis. Dus Nederlandse modellen. En als je de kwaliteit niks vind probeer het dan eens zelf te maken, aan de hand van de eisen die wij stellen.M.v.g erik
Elke vergelijking tussen de afwerking van Lego en modeltreinen slaat als een tang op een varken...