Hoi Dutch,Op zich een interessant plan.Hoop dat je wat ziet in de volgende punten:Ik zou het middenstuk met het depot wat breder maken, als dat kan. 20 of 30 cm breder zou misshien een wat mooier gezicht geven en je hebt wat meer ruimte voor aankleding daar. In het depot dat slingerspoortje links van de draaischijf. Haal dat weg en laat het spoor aansluit op het linkse grijze spoor in het depot. Je hebt dan nog steeds 2 kopsporen maar nu er tussenin.Als je het middenstuk breder kunt maken dan zou ik bij het station, een lokspoortje maken zodanig dat je alle sporen kunt bereiken vanaf daar, zodat je een trein kunt wegtrekken omdat je met een opgesloten lok zit in jouw plan.bijvoorbeeld zo: (rode lijn)
Ik zie er wel wat in. Met de Rocoline sporen ontstaat er al wat meer ruimte in het depot, dus dat is een voordeeltje. Het slingerspoor loopt nu helemaal links van de kopsporen. Ik heb er nog wel voor gezorgd dat een locomotief die via dit spoor naar de draaitafel gaat geen afbuigende wissels tegen komt om het ontsporen van stoomlocomotieven te voorkomen. Het baanplan ziet er dan ook weer een stukje mooier uit.Het locspoortje heb ik er in AnyRail ook bijgetekend. Dat loopt met de bocht mee, omdat ik op dat stuk een brug wil gaan maken. Een locspoor dat op de brug ophoudt kan natuurlijk wel, maar het ziet er leuker uit als het aan de overkant van de brug is.
Op naar de First Bridge & London Railway, Ltd.