Het is geheel offtopic en weer een heel andere discussie, maar wat dacht je van deelname aan beurzen? Als hobbyist, al dan niet in clubverband?
Hallo,Zou je het schrijven van een artikel niet gewoon kunnen zien als verlengstuk van de hobby? Het delen van je kennis om anderen verder te helpen of het laten zien van jouw baan of anderen mee laten genieten van die buitenlandse treinreis?Ik snap dat als je als vaste medewerker verbonden bent aan een blad je daar een vergoeding voor krijgt, de pijp moet immers blijven roken, maar als hobbyist lijkt me dat niet direct noodzakelijk.Ik vond het altijd heel leuk als er artikeltjes werden geplaatst in het clubblad van de treinenclub in Arnhem.Groeten vanuit een klam en regenachtig Balkbrug, vakantieeeeeeePascal
Lang geleden heb ik eens een artikel geschreven voor ModelRailroader. Die betalen geen vergoeding, maar ze kopen je artikel.
Schrijven voor een blaad waarbij de hobby weer een goede push voorwaarts krijgt is altijd goed. Ik ben het met Martin eens, ik heb twee keer met een baan RM gestaan en dat heb ik ervaren als een grote waardering. De beloni g van vijf exemplaren waren om bij vrienden en familie te kunnen opscheppen.
Als je een goed artikel hebt, zijn er genoeg afnemers