Doel:€250.00
Donaties:€88.00

Per saldo:€-162.00

Steun ons nu!

Laatst bijgewerkt
op 03-06-2025

Vacature: secretaris bestuur
Algemeen

De stichting

Recente berichten

Toon hier je (model)TRAM foto's. door prutser
Vandaag om 23:33:45
Wielen bruineren. Hoe? door hmmglaser
Vandaag om 23:33:02
De fabriek - Spoor 0 door bernhard67
Vandaag om 23:18:36
Mantua H0 GP20 DCC & sound rijd erg slecht weg door Ronald Halma
Vandaag om 23:12:20
Trix DXI van DC naar AC door Robert vh Prutsert
Vandaag om 23:00:48
Wat was jullie allereerste loc? door Joz
Vandaag om 22:22:54
Onlangs gespot - gefotografeerd, de foto's door GerardvV
Vandaag om 22:13:16
Sfeer op je modelbaan door Ronald Halma
Vandaag om 21:43:25
Wèhnich - Eén onbeduidend baantje op 1200 bij 1200mm door grove den
Vandaag om 21:25:07
RhB H0m, Albulisch door Boertje
Vandaag om 21:11:56
lampjes in huizen willekeurig schakelen door Ronald Schreuder
Vandaag om 21:10:48
BR-18.6 Schaal-0. door FritsT
Vandaag om 20:38:42
Her-(her-)beginnen door meino
Vandaag om 20:21:59
Mijn eerste H0-modeltreinbaan in aanbouw door Wim Vink
Vandaag om 20:13:29
ICM 4444 op basis van Marklin 37421 door EN446
Vandaag om 19:35:05
Fleischmann Anna ombouw. door klusser
Vandaag om 19:19:58
Van welk bouwpakket zijn dit onderdelen? door Ferdinand Bogman
Vandaag om 19:15:29
De IJmuider spoorlijn - korte geschiedenis en plaatjes door dh3201
Vandaag om 18:47:26
Vijfhuis (v.h. Frotterdam) door Ben
Vandaag om 18:00:40
Module vliegveld Jan van Mourik door MOVisser
Vandaag om 17:23:54
US diorama in H0 door wob
Vandaag om 16:57:23
Aachenau West door wob
Vandaag om 16:54:23
Hoe een Train-O-Matic lokdecoder voorzien van een lang adres ? door Ronaldk
Vandaag om 16:45:57
Rijnstraat door Gerco van Beelen
Vandaag om 16:44:29
booster vraag door hmmglaser
Vandaag om 16:12:55
Leuke film over spoorwegbouw 1949 door Vislijn
Vandaag om 16:12:02
Göhrener Viaduct door MaraNCS
Vandaag om 15:06:45
The Summer of 69 door Ronald Halma
Vandaag om 14:22:40
BNLS-Module: "Rvbr-Btk, Ringvaartbrug Haarlemmermeer nabij Buitenkaag" NS H0 door Hans van de Burgt
Vandaag om 13:31:50
't Boemeltje door Sam
Vandaag om 13:26:11
  

Auteur Topic: DSB tegen machinisten: "three strikes, you're out!"  (gelezen 6071 keer)

Emiel_nl

  • Offline Offline
  • Berichten: 586
Re: DSB tegen machinisten: "three strikes, you're out!"
« Reactie #45 Gepost op: 12 July 2013, 16:56:28 »
Ook daar ben ik het niet bij voorbaat mee eens. Zelfs met een ongewijzigde dienst kunnen ze nog steeds voor allerlei zaken bellen. Knoco Rtd: kun je heb wat verder doorzetten in Rtd?, Knoco Ut: je moet heb aan het einde van het perron zetten in Ut. Knoco Es: kun je de trein neerzetten bij het verblijf, want ik heb als je binnenkomt even niemand met een blauwe vlag. Te Lelystad Opstel voor het S-bord: bel opzichter. Knoco Hfdo: op de terugweg krijg je ander materieel mee. Onderweg NBM bellen om storingen aan je trein door te geven. Callcenter bellen: ja op station X werkt de stationsverlichting maar half. Veiligheidscentrale bellen: Hc heeft assistentie nodig op station X.

En zo zijn er genoeg situaties te bedenken waar het nodig is dat ze me bellen of dat ik zelf moet gaan bellen.
Groetjes,
Emiel

Jamie

  • Offline Offline
  • Berichten: 1448
Re: DSB tegen machinisten: "three strikes, you're out!"
« Reactie #46 Gepost op: 12 July 2013, 17:06:21 »
@emiel-nl natuurlijk zijn die situaties er ook,daarom zei ik in normale situaties :)
Als je maar niet gaat bellen tussen de 1 en 40km/u  ;)
Mvg jamie diks

Emiel_nl

  • Offline Offline
  • Berichten: 586
Re: DSB tegen machinisten: "three strikes, you're out!"
« Reactie #47 Gepost op: 12 July 2013, 18:00:34 »
Uiteraard!  :)

Gert1

  • Gast
Re: DSB tegen machinisten: "three strikes, you're out!"
« Reactie #48 Gepost op: 17 July 2013, 21:03:59 »

Emiel_nl

  • Offline Offline
  • Berichten: 586
Re: DSB tegen machinisten: "three strikes, you're out!"
« Reactie #49 Gepost op: 18 July 2013, 01:47:53 »
Wel typisch dat zo'n beetje een jaar ervoor dit bericht naar buiten kwam:

http://www.nu.nl/binnenland/2857750/trein-minder-vaak-rood-sein.html

Waarin ook meteen wat interessante cijfers boven komen drijven, zoals een vermindering van 42% in de periode 2006-2011.
Groetjes,
Emiel