Doel:€250.00
Donaties:€88.00

Per saldo:€-162.00

Steun ons nu!

Laatst bijgewerkt
op 03-06-2025

Vacature: secretaris bestuur
Algemeen

De stichting

Recente berichten

Invoering SGNS containerwagens bij NS door hans nahon
Vandaag om 22:33:05
Rondom Charlois door Benelux795
Vandaag om 22:30:06
Liliput kortkoppeling mechaniek defect door 008200
Vandaag om 22:13:45
BNLS modulebaan: Werkspoor-Kathedraal 3.5 door NS264
Vandaag om 22:11:46
Toon hier je nieuwe (model-) spooraanwinst(en)... door sncf231e
Vandaag om 22:06:34
Piko Eas-z gebracht als Eaos door Te 2/2
Vandaag om 21:52:56
Grappige foto's door René 4312
Vandaag om 21:34:01
Aachenau West door wob
Vandaag om 21:32:21
NS bestelt 36 Flirt Flex treinstellen door Daan!
Vandaag om 21:27:15
Piko 2025 door Rob Ellerman
Vandaag om 21:13:45
Le Bassin uit logeren bij Bentink door Modellbahnwagen
Vandaag om 21:12:06
Mijn geweatherde modellen door cor_b
Vandaag om 21:09:11
Philotrain NS6001-6006 (niet kijken als je blij met jou philotrain bent) door orientexpress
Vandaag om 20:36:51
Zelfgemaakt BiDiB modules door Patrick Smout
Vandaag om 20:31:28
De Projecten van RetroJack door RetroJack
Vandaag om 20:19:52
Raadplaatje door René 4312
Vandaag om 20:19:45
Anders dan Rietze, moderne 1:87 Amsterdamse GVB trams of bussen? door virmfan
Vandaag om 19:52:15
Diorama Oelde Mittelweg Hp door neudalhausenstadbahn
Vandaag om 19:47:16
Bentheimer Eisenbahn, gisteren, vandaag en morgen. door Hans Reints
Vandaag om 19:46:55
fotowedstrijd 2025 door Dave.......
Vandaag om 19:35:50
BMB-Module: “Corfe Castle Station” door MOVisser
Vandaag om 19:19:24
De spoorhaven van Zuidbarge. door Eric B
Vandaag om 19:09:50
Bf Kibronn door Luit
Vandaag om 18:15:12
Uhlenbrock Intellibox 3 door ArnodeBruin
Vandaag om 18:02:38
Treinverkeer in het oostblok, grensoverschrijdend? door Falkenberg
Vandaag om 17:06:36
BMB 00-Modulebaan, BMB-Rijdagen en BMB-Deelname aan Beurzen & Evenementen door Streamliner
Vandaag om 16:10:09
Hengelo in 1981-1982, maar dan anders: Kassenberg in N door Mispoes
Vandaag om 16:01:59
ICR-rijtuigen, voor welk merk ga je? LSmodels, PBmodels, Exact Train of Piko? door Sicco Dierdorp
Vandaag om 15:21:02
Ermehuizen, dienstregelingsjaar 1973/1974 door Mispoes
Vandaag om 15:17:11
Roco 290 digtaliseren door Ronald Halma
Vandaag om 15:06:34
  

Auteur Topic: DSB tegen machinisten: "three strikes, you're out!"  (gelezen 6474 keer)

Emiel_nl

  • Offline Offline
  • Berichten: 586
Re: DSB tegen machinisten: "three strikes, you're out!"
« Reactie #45 Gepost op: 12 July 2013, 16:56:28 »
Ook daar ben ik het niet bij voorbaat mee eens. Zelfs met een ongewijzigde dienst kunnen ze nog steeds voor allerlei zaken bellen. Knoco Rtd: kun je heb wat verder doorzetten in Rtd?, Knoco Ut: je moet heb aan het einde van het perron zetten in Ut. Knoco Es: kun je de trein neerzetten bij het verblijf, want ik heb als je binnenkomt even niemand met een blauwe vlag. Te Lelystad Opstel voor het S-bord: bel opzichter. Knoco Hfdo: op de terugweg krijg je ander materieel mee. Onderweg NBM bellen om storingen aan je trein door te geven. Callcenter bellen: ja op station X werkt de stationsverlichting maar half. Veiligheidscentrale bellen: Hc heeft assistentie nodig op station X.

En zo zijn er genoeg situaties te bedenken waar het nodig is dat ze me bellen of dat ik zelf moet gaan bellen.
Groetjes,
Emiel

Jamie

  • Offline Offline
  • Berichten: 1445
Re: DSB tegen machinisten: "three strikes, you're out!"
« Reactie #46 Gepost op: 12 July 2013, 17:06:21 »
@emiel-nl natuurlijk zijn die situaties er ook,daarom zei ik in normale situaties :)
Als je maar niet gaat bellen tussen de 1 en 40km/u  ;)
Mvg jamie diks

Emiel_nl

  • Offline Offline
  • Berichten: 586
Re: DSB tegen machinisten: "three strikes, you're out!"
« Reactie #47 Gepost op: 12 July 2013, 18:00:34 »
Uiteraard!  :)

Gert1

  • Gast
Re: DSB tegen machinisten: "three strikes, you're out!"
« Reactie #48 Gepost op: 17 July 2013, 21:03:59 »

Emiel_nl

  • Offline Offline
  • Berichten: 586
Re: DSB tegen machinisten: "three strikes, you're out!"
« Reactie #49 Gepost op: 18 July 2013, 01:47:53 »
Wel typisch dat zo'n beetje een jaar ervoor dit bericht naar buiten kwam:

http://www.nu.nl/binnenland/2857750/trein-minder-vaak-rood-sein.html

Waarin ook meteen wat interessante cijfers boven komen drijven, zoals een vermindering van 42% in de periode 2006-2011.
Groetjes,
Emiel