Een hal vol met alleen clubs met banen vind ik niet echt effectief.
Je hoeft hier niet mee eens te zijn, maar het is wel zo dat vele na de beurs lopen te klagen dat het minder was en dat is al sinds 2011 zo.
Eurospoor hoort een commerciele beurs te zijn met een grote aantal winkels en een klein aantal banen, maar de laatste jaren is het andersom.
Ik vind het een beetje ongepast dat Leo me zo aanviel
Ik vind het een beetje ongepast dat Leo me zo aanviel,
Kleinspoor stond niet op de tekening, en andere grote winkels ook niet.
Na de beurs van 2011 en 2012 was er veel kritiek en die uit ik hier ook en dat moet kunnen.
Er was iemand die zei dat de bezoekers aantal al jaren terug loopt, dat komt ook door mindere organisatie. Leo mag zich op de borst slaan ik ben de organisatie en weet het beter, een goede organisatie staat open voor kritiek.
De indeling is al jaren een kritiek punt en ik ben niet de enige. De prijsverhouding kwaliteit/ prijs is enorm scheef. Je hoeft hier niet mee eens te zijn, maar het is wel zo dat vele na de beurs lopen te klagen dat het minder was en dat is al sinds 2011 zo.
Maar goed ik hou me mond wel en laat die Leo nog jaren aanklooien, het zal niets verbeteren.
Nog een voorbeeld jaren komen ook winkels uit Belgie en Duitsland en die zijn er nu ook nauwelijks. Die gaan liever naar Houten of ander beurzen.