Gebruik je deze tram railstukken?http://www.luna-tram.ch/
...heb ik eindelijk even tijd om te antwoorden... Op module 2 (van links gezien) is de S-boog wel krap. Verder ligt de halte wat mij betreft erg dicht langs de rand. Bij de remisemodule kunnen er alleen trams uit de remise; daar zijn verschillende oplossingen voor, zoals:- een driehoek, zoals bij de voormalige remise Feijenoord van de RET;- gewoon een dubbele aansluiting. Punt is alleen wel dat je trams dan niet om kunnen keren;- de remise verwerken in de keerlus.Verder hangt de radius van de keerlus natuurlijk af van de trams die je laat rijden. De RegioCitadis uit Den Haag heeft, zoals Mark al opmerkte, een grote boogstraal nodig. De RET-Citadis die je liet zien in een ander draadje (erg mooi trouwens ), heeft een minder grote lus nodig, maar minder groot dan de RC uit Den Haag. Enzovoort...Verder: ziet er mooi uit Mvg,Matthijs
Mark, hoe doe jij dat? Laat jij, wanneer je rangeert of iets, je trams maar gewoon achteruit rijden?
..... nu de vraag of/hoe dat in zo'n baanplansoftwareprogrammading moet. Ik begrijp er geen snars van.
met potlood en een gummetje op ruitjespapier tekenen.