Beetje stemmingmakerij. Het is net als vliegen. Er gebeurt niet vaak iets (zeg maar gerust bijna nooit ). Echter als er dan wat gebeurd heb je niet met 2 of 3 mensen te maken maar met een heel vliegtuig vol.Transport per auto, of in dit geval tankauto is nog altijd vele malen risicovoller en bepaalde stoffen wil je ook niet per pijpleiding transporteren....Te voor de aardigheid maar eens het aantal goederentreinen met gevaarlijke stoffen die bij een ongeval zijn betrokken en doe dit ook eens voor de vracht(tank)auto's. Allie
Mee eens Jos. Maar laten we eerst maar eens afwachten of de bewering van deze krant überhaupt waar is.
Citaat van: André82 op 07 May 2013, 12:15:37In Nederland is het geen eens mogelijk om met 80 km/h door een wissel van 40 km/h te rijden, zowel onder ETCS als ATB bedrijf. En òf dat mogelijk is onder ATB En daarvoor hoef je niet eens de ATB buiten bedrijf te stellen...
In Nederland is het geen eens mogelijk om met 80 km/h door een wissel van 40 km/h te rijden, zowel onder ETCS als ATB bedrijf.
Da's ff lekker zeg, is de belgische beveiliging niet zo ingesteld dat als een trein te snel rijdt, dat er in gegrepen wordt? Net als hier in NL?