het er op lijkt dat mijn "last" vele malen sneller groter wordt
Jawel hoor,zolang jij rapper wordt en ik meer last krijg van onderdelen,dan haal je me best in En aangezien het er op lijkt dat mijn "last" vele malen sneller groter wordt,dan jouw "bouw" tempo,zal het met enige tijd genomen vast zowezen dat je vlotter bent als ik
Zoals ik het dan maar probeer zo lollig mogelijk te omschrijven,iedere gek z'n gebrek
Iedere gek heeft z'n gebrekDe één aan z'n neus, de ander aan z'n bek.Over handen geen woord, misschien dat het je daarom toch (dwz ondanks alles) nog niet zo raar af gaat. Mooi laadplatform, en ook wat apart met die dwarsstaande oprit.Misschien de vervuiling wat minder vlekkerig proberen te krijgen, maar ik neem eigenlijk aan dat je daar nog niet mee klaar bent en dat er nog wat aan gaat gebeuren.Succes met de bouw verder, leuk om te volgen!
De vervuiling van het dek zal nog wat erger gemaakt worden,zit eraan te denken om wellicht met dat stof wat ik nu heb gebruikt en een kwast,de hele bovenzijde in mindere of meerdere mate nog te behandelen zodat het "egaal" vuile smerige bende wordt (kan dat eigenlijk wel,een egale smerige bende )
De dwarse oprit is voort gekomen uit het feit dat de meer standaard versie van de oprit hier niet gaat passen,ofwel dan zit de oprit in de nog verder te bouwen berg,en iets zegt me dat das nicht stimmt Zal zo nog is proberen met dit waardeloze licht wat fotos te maken van de "voorzijde" op preiser hoogte,zal nog wat worden