Citaat van: tothebeach op 30 January 2015, 10:34:38De bordjes/ opschriften zijn eenvoudig te maken met witte decals en een inktjetprinter. Werkt prima, dus dat hoeft geen belemmering te zijn Hoi Michel,Ja de optie die je aandraagt is een mogelijkheid.Ik vraag me echter af wat er mis zou zijn met gewoon letters printen op normaal wit print papier en dat vast lijmen met houtlijm op je pand ?(dat heb ik ook gedaan bij de loods nameljk)
De bordjes/ opschriften zijn eenvoudig te maken met witte decals en een inktjetprinter. Werkt prima, dus dat hoeft geen belemmering te zijn
Floris ik verwacht dat een van de sporen van de keerlus verbinding maakt met de ringleiding beneden. Heb je niet perongeluk een van de sporen van de keerlus toch op de ringleiding aangesloten? Dit zou een verklaring kunnen zijn.Groet,Gerard van der Sel.
@Floris, Ik hoor het wel. Soms even het probleem laten rusten wil ook weleens helpen @Gerard, Ik was niet van plan om iets aan jullie aansluit fylosofie te gaan wijzigen. Wat mijn bedoeling zou zijn als ik bij Floris uitgenodigd wordt om door te testen een aantal dingen te kunnen uitsluiten. Aan de hand hiervan conclusies te trekken en tot een oplossing te komen.Mocht er twijfels over de HUBS zijn, dan wordt er wel met jou kontakt op genomen. Marius.
En ondertussen stoomt Floris verder Maar ik zag deze nog:Hoi Michel,Ja de optie die je aandraagt is een mogelijkheid.Ik vraag me echter af wat er mis zou zijn met gewoon letters printen op normaal wit print papier en dat vast lijmen met houtlijm op je pand ?(dat heb ik ook gedaan bij de loods nameljk)Jouw optie kan prima, dan krijg je een bord op het gebouw. Misschien met wat profieltjes er een mooie rand om fröbelen, zodat het wat meer diepte krijgt. Als je een decal gebruikt, inclusief de verdunners, dan imiteer je een schildering. De tekst lijkt dan geschilderd op de wand. Maar beide kunnen.Groet,michel