Nu komt de vraag van welk soort hout kan ik het beste de baan tafel van gaan maken en welke is relatief goedkoop daarvoor de ruimte die ik heb is ca 5 meter bij 3,5 meter
en hoe kan ik het beste een schaduw station maken erbij, als ik de tafel heb staan dan kan ik aan het baan plan gaan beginnen en de scenery ervan, het is zo dat ik niet tijdperk en materieel gebonden ben zie graag mooie treinen en materieel rollen.wie heeft wat tips voor me
Beste,Gebruik geen MDF, is niet vormvast, gaat doorhangen na een tijd.Hebben al vele moeten ondervinden.Bespaar niet op het hout van U baan.MvgOlivier
Gebruik geen MDF, is niet vormvast, gaat doorhangen na een tijd.Hebben al vele moeten ondervinden.Bespaar niet op het hout van U baan.
Ai, nu twijfel ik toch ook een beetje, toch slordig dat hout gaat buigen/werken, je verwacht toch minimaal dat het recht blijft daar betaal je ook voor. bij mij is de onderbouw 15 MM spaanplaat en staat vol met rotzooi en andere dingen wat gewicht heeft wel leunt het op ikea kasten en een balk langs de muur wat waterpas hangt. Zou het dat kunnen zijn Mijn ikea kastjes bestaan ook uit spaanplaat en zijn al jaren oud en nog steeds 100% recht...Nu ik in het voorjaar mijn 2e laag wil maken denk ik toch om misschien Multiplex te nemen alleen de prijzen zijn asociaal hoog, nu lees ik dat er goedkopere adressen zijn, speelt hierbij kwaliteit een rol? Dus trekt het krom, geld terug?