Net verschenen: de nieuwe Klok-nieuwsbrief. Hij is te downloaden vanaf www.werkgroep1501.nl of direct hier: http://www.werkgroep1501.nl/info-053.pdfHierin wordt een tipje van de sluier opgelicht van een heel bijzonder transport dat er aan zit te komen. De details kunnen we helaas nog niet bekend maken, maar dat het spraakmakend gaat worden staat vast! Wat wel alvast valt te zeggen is dat deze komende gebeurtenis het gevolg is van de uiterst plezierige samenwerking tussen de Stichting Klassieke Locomotieven/Werkgroep 1501 en de NVBS, die is ontstaan (en gebleven) tijdens en na de organisatie van de 60e verjaardag van de locserie 1200.We verwachten de komende weken alle puntjes op de 'i' te zetten en dan zal via Op de Rails, de KLOK-info en deze pagina meer informatie worden gegeven: we willen dat iedereen kan meegenieten.
@Besselspoor je stelt het nu wel iets zwarter voor dan het echt is...
Geweldig initiatief en dat bijzondere transport komt er echt wel, ik vermoed met een van hun twee gele 1300 locs als ik de nieuwsbrief van Klok zo lees.De NVBS zegt er dit over op hun facebookpagina:Overigens vergezelt door een foto van de 1315 van Klok.
...er zijn best uitzonderingen, anders hadden we bijvoorbeeld bij de SGB niet van die geweldige nieuwbouwprojecten gezien. ...helaas zien we er op dit forum zelden iets van maar NMLD staat er vol mee.
Het zou zo mooi kunnen zijn
Zoals jullie allemaal kunnen begrijpen kost het huren van deze loods een behoorlijke puist geld.De stichting STORE staat nog niet geregistreerd als ANBI zodat een gift tegen een aantrekkelijk belastingtarief nog niet mogelijk is.Hierom wil ik h.h. lezer van dit geweldige forum graag even wijzen op de ANBI-status van Stichting Holland Spoor (die van Roestrijden.nl, u weet wel), een van de sponsors van de STORE.Op deze wijze steunt u met uw donatie (o.v.v. 'STORE') het onderdak voor meerdere museale partijen tegelijkertijd en kunt u uw gift geheel of gedeeltelijk in aftrek brengen van uw belastbaar inkomen.Voor de gegevens van Stichting Holland Spoor - Roestrijden.nl verwijs ik u graag naar de website: www.roestrijden.nl.Dank u
KLOK heeft het in zijn nieuwsbrief over een spectaculair transport waar men nu (nog) niet over kan uitweiden. Maar een en een is twee.