En dat is het laatste wat ik over deze zaak schrijf, want praten tegen mensen die niet kunnen of willen luisteren naar een redelijk woord is zonde van de tijd en de energie. Het valt me op dat de echte deskudigen op dit forum al geruime tijd zwijgen. Dat heeft vast een goede reden.
Of Dirk enig verstand op dit gebied heeft, weet ik niet. Ik ken hem niet, noch zijn achtergrond
En, tenslotte, heel provocerend, ik ben er van overtuigd dat de heer Meerstadt en de mensen om hem heen wel degelijk verstand van zaken hebben en weten waar ze het over hebben, in tegenstelling tot het geblaat en gezeik van de van hun eigen gelijk overtuigde amateurs op dit forum.
Dat een trein dan niet zou kunnen rijden, mooi pech, ga je toch een andere dag op reis.O, je bent forens, sorry, zoek eens werk dichter bij huis, beter voor het milieu en bla bla bla.
Ik heb door sneeuwval ook wel eens niet kunnen werken, fijn thuis blijven, en later werk inhalen.
Mensen die wel het volle pond betalen maar daarvoor niet de beloofde dienstregeling krijgen zijn zeikerds?
En mensen die kritiek leveren zijn van hun eigen gelijk overtuigde amateurs?
Ja, iemand die vindt dat hem iets tekort gedaan wordt omdat hij 'het volle pond betaalt' maar een een keertje geen waar voor zijn geld krijgt, vind ik in elk geval een zeikerd. Mensen weten ook best wel dat het soms door omstandigheden niet kan lopen zoals het zou moeten lopen. Op zo'n moment kun je twee dingen doen: je schouders ophalen en er het beste van maken, of de beste stuurman aan wal gaan uithangen en gaan lopen zeiken. En aangezien dat laatste Neerlands ultieme hobby is, is de keuze snel gemaakt voor velen. .......