Ja, dat klopt. Een pakket is Duitsland-Italië-Nederland-Oostenrijk, komt veel voor, maar bijv ook Duitsland-Nederland-Italië-Zwitserland.
SBB Cargo heeft Zwitsers Italiaans Italiaans Zwitsers als ik mij niet vergis. De TXL versie is gewoon een lease versie uit de MRCE batch. Die hebben de configuratie Duits Nederlands Italiaans Zwitsers ik weet alleen niet in welke volgorde. Wel dat de 2 binnenste en buitenste zo staan maar het zou ook Duits Italiaans Nederlands Zwitsers kunnen zijn.
Projekt is voor mij af.ErvoorErna.Vind het toch wel een groot verschil.mvg Henk
Marcel, bedankt voor deze informatie! Nog 1 vraag dan: moet ik de van MRCE door Nordcargo gehuurde dispoloks als MRCE rekenen, of zijn deze ook alleen met IT en CH pantografen uitgerust? Met vriendelijke groet, Dennis
Geen probleem. Je bedoelt de 993 denk ik? Of heb je toevallig die andere van hun dacht dat dat de 988. Die zijn beide dus gewoon met dezelfde configuratie als een TXL 996. Dus gewoon Duits Nederlands Italiaans Zwitsers. Nu heeft NordCargo ook een eigen loc in het rood blauw als je die bedoelt moet ik even uitzoeken hoe dat zit.