Met secties bedoel je waarschijnlijk blokken ?En maak je blokken zolang dat je langste trein erin past. Dan voorkom je dat er bij automatisch rijden onnodig veel blokken bezet gehouden worden.Aansluitend op Ronald zijn opmerking. Ga je handmatig of automatisch rijden. Bij automatisch rijden verdeel je de blokken in secties. Te beginnen met een binnenkomstsectie en een stopsectie. Eventueelkun je hiertussen ook nog een remsectie maken. Dit is een beetje afhankelijk van de lengte van je blokken en het besturingsprogramma wat je wilt gaan gebruiken.Kijk ook eens in de Encyclopedie. Daar vindt je voor zowel analoog als digitaal informatie hierover.Gr.Eric
Ik zit te denken aan Dynamo Hccm of Mpc.
Want digitaal rijden is voor mij geen optie.Dit omdat ik nog al wat oudere Fleischmann loc's heb.Om daar een locdecoder in te bouwen is een hele toer.En je kan daar je loc ook heel gemakkelijk mee na de knoppen helpen.Vandaar dat ik geen voorstander van locdecoders ben.
Met secties bedoel je waarschijnlijk blokken ?En maak je blokken zolang dat je langste trein erin past. Dan voorkom je dat er bij automatisch rijden onnodig veel blokken bezet gehouden worden.