. Mijn airbrush handelaar stelde me gezien waar ik het allemaal voor wilde gebruiken een Iwata Eclipse voor. En er gaat een wereld voor je open. Deze airbrush is veel minder gevoelig voor de juiste verdunning, spettert nooit, hoeft veel minder te worden schoongemaakt (1 keer per jaar, is echt waar) en als het dan moet is het makkelijk.Ik heb de Iwata Eclipse HP-BCS met bekervoeding aan de onderkant (suction feed) en daar passen de badger bekers gewoon op. Eric heeft er inmiddels ook een, maar dan met bovenvoeding en Nick gebruikt hem ook al.mvg,Ivo
Ik wilde eerst maar een nieuwe Badger of een Harder en Steinbeck. Mijn airbrush handelaar stelde me gezien waar ik het allemaal voor wilde gebruiken een Iwata Eclipse voor. En er gaat een wereld voor je open. Deze airbrush is veel minder gevoelig voor de juiste verdunning, spettert nooit, hoeft veel minder te worden schoongemaakt (1 keer per jaar, is echt waar) en als het dan moet is het makkelijk. Het enige wat hij niet doet is dunne lijntjes uit de hand spuiten.
Een maal per jaar schoonmaken? Leg dat eens uit... na het spuiten niets openhalen? Hoe voorkom je dan verstoppingen, vervuiling bij volgende spuitklussen ed.