Zoiets kan wel.
Nu mijn andere vraag ik krijg binnenkort een roco multi maus. Nu weet ik dat je beide systemen niet op elkaar kunt aansluiten. Maar is het mogelijk dat als je tussen beide systemen een scheiding plaats om met beide systemen te werken. Rijd de loc dus van de ene naar de andere sectie zonder problemen? Blijft ie doorrijden dus. Zal niet meer op het eerste regime reageren, maar blijft ie zijn oude gegeven commando's vasthouden?mvrgrRemco
Ik heb nog nooit van zo'n interface gehoord, maar dat zegt niet alles. Alleen de EcoS heeft een DCC/MM-sniffer. Verder is de Uhlenbrock-adapter voor de M* mobile station ook een MM-sniffer, maar als gebruiker van de Trix MS heb je daar helemaal niets aan. Dus ook via Loconet zou je ze niet aan elkaar kunnen knopen. Tenzij er ooit iemand op het idee komt om een DCCenMMsniffer voor loconet/expressnet te maken en deze ook werkelijk gaat produceren. Henk
The function of the LC100:The LC100 "listens" to the track output of the other digital system. All commands that would be send over the track to your engines and turnouts are read by the LC100. The LC100 looks for changes in the data received, and sends those to the command station LZ100, using the XpressNet . The communication is strictly one way, no information can be send back from the LZ100 to the 'foreign' digital system.