HoiNormaal gesproken zat er een 140 voor de trein. Een 110 of 110.3 was ook vrij normaal.Een 111 in S-banhn kleur kwam ook wel eens voor, hoewel minder vaak. Deze loks reden meestal met een paar silberlinge tot in Kaldenkirchen.Een 103 tot 1985 kan ook wel eens voorgekomen zijn, maar heb ik zelf nooit mogen aanschouwen.Bart
http://www.flickr.com/photos/69195288@N07/6833696760
Ik dacht dat deze combinatie alleen met ICR4 uit 1988 kon worden gemaakt, door de aanwezigheid van een stuurstroomkabel. De MTE-ICR's zijn van de eerste serie volgens mij. Maar dat is meer iets voor de nummerfetishisten.
Met de Belgische serie 55 door België richting Luxemburg, klik hier
In de jaren '90 was een 103 zo goed als standaard voor deze rijtuigen, zelf onder andere met een 103 in TEE kleuren kunnen vastleggen bij vertrek uit Venlo.
dus je kan er ook nog een BDs rijden ? of moet je de stam dan uit berijden naar 7 rijtuigen ? en waren die BDs met airco ?