Ik proef een sfeer van verontwaardeging dat een merk niet doet wat de consument wil.
Die kostenbesparingen die jij noemt bij jouw werkgever, is echt niet om de consument een plezier te doen, maar om de concurentie aan te kunnen, omdat in de telefonie nou eenmaal meerdere spelers zijn dan in de modelspoor wereld, dus ga je weer appels met peren vergelijken.En wat de telefonie betreft, als er ergens woekerwinsten gemaakt worden.......... .
maar om maar te stellen dat een fabrikant of leverancier maar even zijn kosten omlaag moet gaan doen, sorry, met alle respect, dat vind ik een opmerking van iemand die het even kwijt is hoe het allemaal werkt in de grote boze buitenwereld.
A L L E M A C H T I G.......
A L L E M A C H T I G....... Ik heb net tot 10 geteld, en wat van mijn eigen bijdragen zitten vegen.Maar....10 pagina's over precies hetzelfde.....
Roco zelf vond dat anders helemaal geen gek idee: bij de sanering hebben ze de hele Oostenrijkse productie beeindigd en over de grens gebracht, en dat was gewoon een kostenkwestie.
Als de reden van weigeren is dat iemand zijn winkel op "gunstige tijden"open heeft, en er nog een baan bij heeft het eigenlijk niet netjes is.
Niet geheel waar.....Roco produceert nog steeds in Oostenrijk welliswaar alleen de digitale aangelegenheid, maar toch heeft Roco er nog steeds een fabriek met een dikke 400 man in dienst.