Nu ga ik lekker buiten plakken bij de plaatselijke Fietsenboer en dierenarts, gooien jullie niet elkaars hersens in tijdens mijn afwezigheid
En inclusief kater!
Wat voor spreekwoorden en gezegdes zullen we nog meer van stal halen?
Dat is jammer, want ik probeer die schoen aan te trekken, maar ik krijg de veters niet goed dicht...
OepsZending Scenerystuff voor as Zaterdag binnen gekomen, even wat anders doen!
Dan hadden we een leeg bericht gehad. Lijkt me ook niet echt handig. Lijkt me ook niet leuk om iemand op die manier in de zeik te zetten, zo van, we hebben je hele bericht leeggehaald omdat geen enkele regel door de beugel kon. Op die manier zou namelijk iedereen kunnen zien dat er is ingegrepen. Eerlijk gezegd vind ik dat vernederend.Als er een deel van een bericht aanstootgevend is, wordt dat deel verwijderd of aangepast en wordt de waarom reden opgeven, dus ik snap niet helemaal waarom je je zo druk maakt over iets dat al lang gebeurt.We hebben alleen maar moderatoren in training, omdat iedereen is opgedonderd. Ik bemoei me niet actief met modereren (je ziet immers wat er gebeurt als ik dat toch doe) maar probeer de boel een beetje op poten te krijgen.- Peter
Ik ga voor deze. Geen veters, stalen neuzen (lekker schoppen) en een stoere naam.
Ik mis daarin wel eens Wim Ros
......Yep, een moderator is iemand die alleen maar voor problemen zorgt en nooit gelijk heeft.........