Ook met de kennis van toen was het oerdom en onbegrijpelijk dat NS zo hoog geboden heeft. En ook met de kennis van toen was het onbegrijpelijk dat het bod geaccepteerd werd. Het was simpelweg onrealistisch hoog. Ook destijds zijn er genoeg partijen met kennis van zaken geweest die daarop hebben gewezen.Het kan dommigheid zijn geweest, ik vermoed meer dat NS er op heeft gespeculeerd dat de overheid uiteindelijk wel te hulp zou schieten als het te hoge bod tot problemen zou leiden en dat de overheid tegelijkertijd verblind werd door geld.Huub
Ik had begrepen dat de fyra niet op eigen kracht naar Italie is gegaan maar met behulp van duits materieel. Mocht of kon de Fyra niet op eigen kracht rijden en waarom heeft een duitse firma dat gedaan en niet een nederlands?Harm
je kunt het artikel over het vertrek van de eerste Fyra alleen bekijken door de cookies van de Telegraaf te accepteren, jammer.Ik had begrepen dat de fyra niet op eigen kracht naar Italie is gegaan maar met behulp van duits materieel. Mocht of kon de Fyra niet op eigen kracht rijden en waarom heeft een duitse firma dat gedaan en niet een nederlands?Harm