Ben gisteren ook met enkele vrienden naar Mechelen geweest. Als ollanders wel lekker gratis geparkeerd aan de overzijde. bij de kassa gewoon door kunnen lopen, we hadden de kaartjes al gekocht bij de stand van modelspoormagazine op Eurospoor. Ik vond het zelf een leuke beurs, de banen waren leuk, en ook weer enkele kunstwerkjesDe handel viel mij iets tegen, dat was de vorige jaren wel meer en hadden ook specifiekere Belgische modellen. (vooral oude type locs en rijtuigen.)De catering was weer belgisch, je besteld een blond biertje, naar achteren wordt geroepen "blondje", en er komt een mooi blondje een blond biertje aangeven. dubbel genieten en rond etenstijd was het eten ook zeer goed! Uiteindelijk met twee tassen met treintjes en aanverwanten iets voor sluitingstijd de hal uit gegaan. En zeg nou eerlijk, wie zeurt er nou over 40 ct om te pissen als je net voor honderd euro een locje koopt. In Mechelen nog even een patatzaak opgezocht, bij een dagje België hoort er dat gewoon bij. Groeten Arjen
Zoals beloofd: enkele footoookes (echter niet enkel Brits):https://picasaweb.google.com/celtjan/ModelspoorExpoMechelen2012
......maar we kunnen ook zeggen: "Hoogste tijd voor wat nieuws" Dus .... gaan bouwen om eens wat vers bloed in die beursen te kwakken.
Maar er was een kleinserie producent die schitterend materiaal in de vitrine had staan; een standerdmolen, boerenfiguren en houten boerenwagens ( naast de Olba-man; aube.be ofzo)
@ATB; Johan heeft niet in alles gelijk
Op de foto's zie ik het bekende gerommel van Marty en Martin. Er zal dus wel wat meer Mitropa Meuk staan en wat dan geen Mitropa Meuk is zijn baantjes die ik ook al eerder op Ontrax en Eurospoor heb gezien
En wie gaat die 1500 dan uitbrengen? Elotrains in ieder geval niet, zij beginnen niet aan loc's zeggen ze....
...maar dat we in plaats daarvan zelf eens de handen uit de mouwen zouden moeten steken, de vaste zolderbanen verruilen voor modulair bouwen en die dingen naar de beurs brengen.