Inderdaad, de goedkoopste blijven bestaan, de duurdere gaan weg!En zo is het in elke tak van winkeliers, dus bij modelspoorders niet anders willem
Hier in de buurt zitten 2 winkeliers, een aardige waar altijd de thee klaar staat en er verstand van heeft, en een die een grote winkel heeft maar geen interesse in je schenkt. Nummero 1 is wel ietsjes duurder, maar nummer 2 is klantonvriendelijk.Toch denk ik dat nummer 2 blijft bestaan, want voor 30 euro verschil voor een loc ga je toch snel naar die klant-ontvriendelijke toe Willem
De consument denkt (EN VOORAL BIJ DE TREINENHOBBY MAG HET NIKS KOSTEN)
Toch denk ik dat nummer 2 blijft bestaan, want voor 30 euro verschil voor een loc ga je toch snel naar die klant-ontvriendelijke toe Willem
Toch denk ik dat nummer 2 blijft bestaan, want voor 30 euro verschil voor een loc ga je toch snel naar die klant-ontvriendelijke toe
Willem, ik vind dat je nu echt uit je nek loopt te l*llen.Je generaliseert van heb ik jou daar met je opmerkingen over jonge beginners en mensen die met oude lima spullen rijden.Nog een vraag van mij. Heb je werkelijk 88 gulden meer bij een winkelier uitgegeven omdat je veronderstelt dat je dan wel garantie hebt? Elke winkelier die jou iets verkoopt moet jou garantie verlenden, of dat nu intertoys, de gamma of een "speciaalzaak" is. En waar ben je zo bang voor dat je er zoveel geld voor extra uittrekt?
De slimme beginner kiest voor een winkel met goede service, je ziet dat dan een veel hoger percentage daadwerkelijk modelspoorder blíjft. Je merkt ook dat als ze een keer bij een winkel komen waar ze alle uitleg krijgen die ze willen/nodig hebben, ze daar terug blijven komen, óók de jongere beginners .