......................Pfff gadver, ik lijk Wesley wel
Denken jullie nu echt, dat dit voor de 12 jarige een begrijpelijk verhaal is. Ik niet.
Alle antwoorden die nu komen, pro en contra's zijn eigen meningen en geen feiten gericht op de vragenstelster.......................Pfff gadver, ik lijk Wesley wel
Oke, je kan minder, maar daarvoor is het goedkoper.
Hoe kan je als 12 jarige een keze maken, als er maar een eenzijdig advies gegeven wordt?
En ik doe het ook op de manier zoals Huub beschrijft: de rijrichting de baan op is mijn "vooruit" en niet voorkant loc is "vooruit". Hier in Koblenz met Ronald Halma even mee zitten stoeien, maar ben toch op mijn manier terug gekomen.
En Ronald kan het beamen: We hebben veel meer lol met Braggels Baenke en de eerste tentoonstelling kwam ze storingsvrij door!
Dus, er staat ergens een trein, en die wil ik naar rechts laten gaan. Dan draai ik de regelaar naar rechts, en hij doet wat ik wil.Bij digitaal moet je eerst weten wat de voorkant van de trein/loc is, en je moet weten hoe hij heet, of wat zijn adres is.Dat zijn complicaties die niet in mijn besturingsfilosofie passen. Analoog 2-rail gelijkstroom is het enige systeem waarbij de rijrichting voor 100% voorspelbaar is.