Maar juist voor de enkelen die analoog willen blijven rijden, ongeacht om welke reden, vind ik het jammer dat die een beetje het plakkertje "DOM" opgeplakt krijgen.
Laat ik het dan anders stellen.Wat is handiger? Voor elke verandering in beweging van elke locomotief of treinstel drie getallen intoetsen voor je die verandering kan uit voeren door aan de regelaar te draaien?
Ik geef mijn mening over analoog rijden en wordt meteen met talloze berichten afgebrand als zijnde ouwerwets, niet met mijn tijd meegaan, mezelf te kort doen, etc. etc.Een simpele vraag wordt meteen direct accuut door velen beantwoord met digitaal, digitaal en nog eens digitaal.Oog voor iets anders is er niet.Waar is de lol van modelspoor?
Hoe kom je daar nou bij?
Zo jammer....
Degene die nog lol beleven aan een analoge baan zijn toch de simpele zielen die niet met hun tijd willen meegaan.
Wat een maffe conclusie Joost.
Misschien zou het beter zijn als de voor- en nadelen van digitaal en analoog wat objectiever te geven, op die manier kan ieder dan makkelijk voor ZICH ZELF bepalen of hij zijn spullen wel of niet wil ombouwen.
Lezen is niet jullie sterkste kant, he? Wat een reacties