Totaal aantal stemmen: 164
DE MEERDERHEID HIER wil het ding blauw en in afleveringstoestand houden. Nu hebben brutale mensen de halve wereld, maar voor het handjevol mensen (tot nu toe pas 42) wat hier het ding rood wil zien de boel weer veranderen is niets minder dan absurd.Wel wil ik iets voorstellen, mochten die mensen dat nu echt serieus willen dan bied een zak met geld altijd mogelijkheden. Als je dan zo nodig het ding rood wil, betaal dan én de schilderkosten ÉN de verbouwing ÉN kom zelf ook meehelpen verbouwen in plaats van alleen iets te roepen. Al het andere lijkt mij nutteloos geblaat...
Overigens heeft ondergetekende tientallen manuren werk in de (ja, toen nog rode) 41 gestoken en menig bankje in de 41 staat er nu in omdat ik deze hoogstpersoonlijk uit de 96 heb geschroeft
de huidige verflaag zit net 5 jaar op, dus kunnen we nog zeker 10 jaar wachten, alhoewel er genoeg 'mindere' plekken aanwezig zijn.Ik snap gerust wel dat er mensen zijn (en die zijn hier aardig in de meerderheid ) het motorrijtuig in het rood op de ban willen zien verschijnen. Ikzelf ken de Blauwe Engelen alleen in geel, danwel de 41 in het blauw, en vanwege mijn werkzaamheden tot nu toe heb ik daardoor meer met de blauwe versie.Maar goed, stel het voor aan het museum, wie weet gaan ze er in mee. En wees gerust, ik zal de laatste zijn die zegt niet te komen helpen mvg,Robin