Totaal aantal stemmen: 164
Lees je wel Robin? Hoe zo veel te veel werk? Als de 41 ooit weer geschilderd moet worden en met een club vrijwilligers wordt het stel eerst voor een jaar of zo rood geleast. Details als de rokenbordjes laat je lekker zitten. Heb je dan zoveel extra werk? Er zijn toch meer treinen voor bijv. een afscheidsrit overgeschilderd? Nogmaals waar een wil is, is een weg. Maar deze wil ontbreekt overduidelijk. Jeroen
Zou het niet mogelijk zijn het stel tijdelijk met een rode plakfolie te beplakken, net zoals destijds de ICM reclamestellen? Of is dat even duur of duurder dan een normale verfbeurt, ook weet ik natuurlijk niet hoe de verf eruitziet als de plakfolie er weer af wordt gehaald.
Wel wil ik iets voorstellen, mochten die mensen dat nu echt serieus willen dan bied een zak met geld altijd mogelijkheden. Als je dan zo nodig het ding rood wil, betaal dan én de schilderkosten ÉN de verbouwing ÉN kom zelf ook meehelpen verbouwen in plaats van alleen iets te roepen. Al het andere lijkt mij nutteloos geblaat...