of er werd een knol bij gehaald
De faller-gasfabriek een een nogal onduidelijk ding, eigenlijk veel te klein en nogal "ongeveer" zoals de meeste faller-industrie.
Citaat van: Floris Dilz op 05 January 2012, 17:20:25De faller-gasfabriek een een nogal onduidelijk ding, eigenlijk veel te klein en nogal "ongeveer" zoals de meeste faller-industrie. [/quote]Je hebt gelijk dat de Faller fabrieken te klein zijn. Maar met een beetje fantasie heb ik de cementfabriek van Faller verbouwt tot een steenbrekerij. Dat niet alles klopt neem ik maar voor lief maar mij is het te doen om de sfeer die het object uitstraalt.www.msgvalkenswaard.nlHugo
De faller-gasfabriek een een nogal onduidelijk ding, eigenlijk veel te klein en nogal "ongeveer" zoals de meeste faller-industrie. [/quote]Je hebt gelijk dat de Faller fabrieken te klein zijn. Maar met een beetje fantasie heb ik de cementfabriek van Faller verbouwt tot een steenbrekerij. Dat niet alles klopt neem ik maar voor lief maar mij is het te doen om de sfeer die het object uitstraalt.www.msgvalkenswaard.nlHugo