Ik heb ook een keer in zo'n ding gezeten en daar wil ik het graag bij laten. Of er veel animo tot exploitatie inzit, ik weet het niet, maar je gaat b.v. toch ook niet voor je lol in een gele GADO bus rond hobbelen.
Ik had persoonlijk toch liever de blauw/beige 627 uit mijn slaapkamerraam in Delfzijl gezien, of beter nog de mint/türkis 628, en dan als extra reden dat het comfort ook stukken beter is. Naar mijn mening dan.
Laat ik nu dan maar zeggen dat ik dinsdag al meer weet over de status van de wadjes en of er een bewaard gaat worden.
Met een vanaf prijs zo rond de E 10.000,00 Dit is nog zonder de evt ontbrekende opneemspoelen en periodiek onderhoud, elk half jaar.........
[weer ATB-NG in te krijgen]Ohkee, dus dat is een bezwaar bij Wadlopers, maar niet bij een stomer die pas over een jaar komt, waar de ATB dan nog in geengineered moet worden (kost ook geen geld en tijd) en voor die tijd niets aan verdiend kan worden.
ja dat is zo.maar dit is de frietkraam versie en de VSM heeft kolenstook
Volgens mij heeft die club meer subsidie voormekaar gekregen dan jij ooit met je wadloper stichtinkje zult krijgen...
Al die posting... benieuwd hoeveel van de schreeuwers, ALS het straks lukt om een of meerdere Wadlopers te bewaren, ook daadwerkelijk een serieuze bijdrage aan het behoud ervan gaan leveren