Bij de meeste opmerkingen die hierboven zijn gepost wordt negatief gedaan over het stoppen met je hobby. Zo'n hobby is leuk, en dus zou je niet moeten stoppen.
Dat Willy met deze hobby stopt vinden we natuurlijk allemaal jammer, en Willy zelf natuurlijk ook. Maar het is Willy's beslissing, die we moeten respecteren. Het is goed om in je leven prioriteiten te stellen en keuzes te maken. Succes Willy.
De enige reden die iemand ooit als stopreden kan aangrijpen is geldnood... toch ?Jeroen
Bij de meeste opmerkingen die hierboven zijn gepost wordt negatief gedaan over het stoppen met je hobby. Zo'n hobby is leuk, en dus zou je niet moeten stoppen.Zelf heb ik een aantal jaren geleden een vergelijkbare situatie gehad. Ik had veel hobies. Allemaal leuk. Aan alle wilde ik tijd besteden. Ik leefde dus continu met de stress dat ik dit of dat nog moest doen, dat het nooit af was, dat ik tekort kwam. Op een gegeven moment heb ik toen het besluit genomen om met bepaalde hobbies (die ik echt leuk vond hoor) te stoppen. Mijn zijdelingse betrokkenheid en interesse blijft wel, maar ik houd me bij die hobby bewust afzijdig.Dat Willy met deze hobby stopt vinden we natuurlijk allemaal jammer, en Willy zelf natuurlijk ook. Maar het is Willy's beslissing, die we moeten respecteren. Het is goed om in je leven prioriteiten te stellen en keuzes te maken. Succes Willy.
Misschien zal het handig zijn, als je nu al zo'n soort advertentie voor een eigen verkoopsite maakt, dat je voordat je gaat adverteren ook jouw website met alle aanbiedingen af hebt... GroetBernd