@BenIs die cider wagen vol of leeg? Mooie wagons en een mooie ex GWR kleine prairie, Ben.Ik vind de prairie gewoon een heel mooie lok en heb er zelf ook een of twee in GWR-uitvoering.Leen.
Record eindelijk na een maand kwam gisteren eindelijk mijn laatste bestelling bij HATTONS binnen.
Hihi... Die van mij was er in 5 dagen Vanmiddag bezorgd door mijn vriend de postbode wat mooi klein spul van Oxford DiecastJ;)
Enne, sommige chirurgen opereren beter NA de vrijmibo, dan trillen ze minder
Leuk filmpje Steef ! Bedankt voor dat.Sta weer eens voor een dilemma :Al browsend stuitte ik op dit grandioos mooie ding :De BACHMANN 31-427 CLASS 411 CEP 4 CAR EMU BLUE/GREYRails-Of-Sheffield heeft hem op eBay staan en ik was een dag of 3 geleden highest bidder met een pond of 30.Maar dat duurde NIET lang en momenteel staat ie op zowat 90 pond met nog 2 en een halve dag te gaan.Voor wie ge-interesseerd is, dit is de link :http://www.ebay.com.au/itm/190668120703?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1423.l2648Ik ben opgehouden met bieden omdat hij bij Hattons staat voor ........ 89 pond !Het is de 31-427A maar Hattons vertelde mij dat het enige verschil met de 31-427 het "running number" is.Ook de 31-427 kan bij Hattons worden gekocht voor ....... 129.50 pond !!Die keus is dus duidelijk NIET mijn dilemma.Maar ik heb steeds zoiets als : zal ik het nou doen of zal ik het nou niet doen.Wat vinden jullie eigenlijk van die 89 pond deal van Hattons ?Voor mij gaat de VAT er nog vanaf en ze bevestigden mij dat ik het ding hier in Australie kan hebben voor 90 pond oftewel $141 oftewel 110 Euro.Even ter vergelijking :Hier in de model shop staat de 31-427 voor een echt Australische prijs : $339 !!!Ik heb hem goed kunnen bekijken in de vitrine en hij ziet er inderdaad gelikt uit, maar ze verkopen hem volgens mij alleen maar aan mensen zonder internet of mensen die zo rijk zijn dat ze niet de 2 weken willen wachten om hem uit de UK te laten komen. En daarvan zullen er niet veel zijn dunkt me.Bij het eBay exemplaar van Rails gaat de VAT er al niet meer af omdat hij als "used" aangegeven staat.Plus het feit dat ie volgens mij zeker nog wel goed over de 100 pond zal gaan.Gr JanDe 89 ponds 31-427A van HattonsDe 31-427 op eBay van Rails