....... maar daar schijnt deze man geen last van te hebben........
Zo gebruikte bijv. de CR niet slechts één kleur blauw voor haar loks.
Er wordt niet de naam van een font voor "CR" genoemd, maar wel de "Gilt Block Letters" op de naamplaat van de Dunalastair II lok. Het zou dus mogelijk kunnen zijn dat dit het font is wat je zoekt, al kon ik er verder niets over vinden.
Vandaag zijn de eerste plaatjes in een video verschenen van de door Hornby aangekondigde LNER Thompson suburban rijtuigen:https://www.model-railways-live.co.uk/TV/?vbtvid=1nEnfIvbHy8Deze metalen rijtuigen verschenen na de oorlog beschilderd in de bekende LNER teak uitvoering en aanvankelijk met vierkante ramen. Toen na enige tijd bleek, dat de ramen op de hoeken gingen roesten werden ze aangepast met ramen met afgeronde hoeken. Hornby brengt LNER en BR versies uit met vierkante en afgeronde ramen. Het is me niet duidelijk of de LNER versie ook met afgeronde ramen komt en de BR versie met vierkante, maar goed, dat is niet belangrijk. De rijtuigen zien er evenals de Gresleys prima uit.Loks die je ervoor kunt zetten zijn o.a. de Thompson B1 van Bachmann of Hornby, de Thompson L1 van Hornby, de Bachmann V1/V3, de Hornby N2 of de lang verwachte B17 "footballer" - ik wacht er nu al 3 jaar op - die nu deze zomer verwacht wordt.Leen.
Iedereen van hieruit een Goede Pasen gewenst ! Wink
Er wordt niet de naam van een font voor "CR" genoemd, maar wel de "Gilt Block Letters" op de naamplaat van de Dunalastair II lok.
Gilt Block Letters staat voor vergulde hoofdletters, niet een lettertype