Hoe vordert je BMB module?
Soms heb je wel eens pech als er een nieuwe lok bezorgd wordt, bijv. als blijkt dat er iets mis mee is...... Linksboven op de foto van mijn nieuwe LNER W1 lok was twee weken geleden al te zien dat het plastic van de smoke deflector afgebroken is:.....Gelijk maar een mail met een foto naar Kernow gestuurd en nu maar afwachten......................................
.........Kernow heeft keurig gereageerd:"Bedankt voor uw e-mail en sorry om de schade te zien.Helaas zijn er een paar die deze schade hebben opgelopen tijdens het transport. Het lijkt erop dat het doorzichtige plastic rond de loc niet genoeg bescherming biedt.Stuur de loc per luchtpost naar ons terug en markeer de CN22 douaneaangifte als 'defecte goederen'.......................Een mooie gelegenheid om er een ergens anders te kopen en om een refund te vragen. Maar het ding is nergens meer te koop, dus als ik hem opstuur ben ik hem kwijt. Ik denk er even over na, want ik zou liever hebben dat ze mij gewoon een kap opsturen. Dan kan ik hem zelf vervangen en heb ik niet de sores van het heen-en-weer gestuur.........
@Gerard,Als je er bent, doe Dan Evason (Tunnel Lane Model Railways) de groeten van mij.Zie: https://youtu.be/IaLtaVnvWC4Gr, Hans