Overigens komt de class121 Bubblecar van Dapol rond dezelfde tijd... Die heb ik al op 23 december 2012 besteld....
Al surfend op wat Engelse sites liep ik tegen deze aankondiging aan.Dapol komt met een programma in schaal 0 met o.a. een Class 08 voor een prijs van £199,95. Interessant voor de Nederlandse 0-spoorder omdat het model, zeker voor die prijs, best tot een acceptabele "Hippel/Bakkie" (doorhalen wat niet van toepassing is) te verbouwen is lijkt me.Het aangekondigde model staat ook al bij Hattons te koop voor nog slechts 169 pond.
Al bijna 4 jaar.
Ik denk aan iets Rotterdams.... ook mooi (wel een beetje vloeken hier...., niet Brits )
Dat is toch wel vloeken. Is het mooiste uit Rotterdam niet de boot naar Groot Brittanië? (vrije invulling naar Theo Maassen)
Ik ben eigenlijk wel benieuwd of je daarvoor dan de onderbouw van je huidige bak gaat gebruiken of dat je een hele nieuwe bak gebruikt?
Ik kreeg net een mailtje van de huisleverancier dat mijn SR B4 class waarschijnlijk komt in november of december 2016.. Nog even afwachten of ze ook echt gaat komen.
Maar die SR Beattie Well tank zou toch beter passen... Grzz, Hans