Steef, geeft niet hoor, het ligt voor een deel ook aan mijn fotografie. Eén ding dat ik nog niet goed voor elkaar heb is mijn verlichting. De treintafel staat namelijk in de kelder en daar komt geen daglicht. Ik heb wel lampen hangen maar dat levert kennelijk niet genoeg licht om goed te kunnen fotograferen. De camera heeft ook moeite met scherpstellen in die 'duisternis'. Hier moet ik echt even mee aan de slag! Ed
http://www.ebay.nl/itm/WarmWhite-5M-5050SMD-Flexible-LEDStrip-Light-300Leds12V-/160598135746?pt=AU_Car_Parts_Accessories&hash=item25646513c2
@ iarnród: Leuk adres, deze kende ik nog niet. Heb al wel een Generator Van, maar ik zoek nog wat Iers goederenmaterieel. Ik ga eens uitgebreid op hun site rondneuzen.@ de Rijswijkgangers: Veel plezier in Rijswijk, ben d'r dit jaar helaas niet bij. Ik ben dat weekend in Ierland.Groeten,Geoffrey
Bij de Praxis hebben ze spaar daglicht lampen, met grote en kleine fitting. Als je deze boven de modelbaan hangt krijg je prima licht om te fotograferen. Het mooiste is als je de dimbare versie neemt, als je het dan wat lager zet heb je mooi warme verlichting als je geen foto's neemt of gewone lampen en daglichtlampen om en om hangen en apart schakelen. Kan nu even geen voorbeeld laten zien, want ivm. de verbouwing liggen deze lampen even in de doos. Ook met de daglicht versie in LED zijn er goede resultaten bereikbaar. SUCCES.