Dit Youtube filmpje gaat over de nieuwe LNER G5 die ze aan het bouwen zijn. Van de G5 is er niet één bewaard gebleven, en nu zijn ze er een aan het bouwen. De bogie is al klaar en staat in Shildon. Op de achtergrond zie je af en toe de Mallard en DP1 staan, het prototype van de Deltic:http://www.youtube.com/watch?v=XV4q6PbNBuw&feature=player_embedded#at=238Hier is te zien wat de voortgang is van de bouw van de G5:http://www.g5locomotive.co.uk/progress.htm#supportLeen.
Sowieso het idee om een groepsreis naar Engeland te maken spreekt me wel aanben er nog nooit geweest en met de Eurostar is het nog eens vlot te doen
Geweldig dit draadje. Heb weer eens rondgekeken. Snap nog steeds niet dat er mensen die die vasthouden aan de Duitse merken. Het Engelse materieel is zo mooi.
En wat betreft de detaillering, kijk nog even naar die foto's van de Pullman coaches eerder in dit draadje.
Beide kop wanden in detail.
Als ik dit vergelijk met het proefmonster van de stalen D van Artitec, dan weet ik het wel.. Maar goed, over smaken enzo... Eelco
Ben, je was me net voor Maar laten we er vooral geen wedstrijd van maken wat het meest gedetailleerd is. Het ging mij vooral om het idee dat ik kreeg van Eelco's reactie dat hij meende dat mensen van engels spul houden omdat het goedkoop is en dat het is goedkoop omdat het minder gedetailleerd is. Ik probeer allen maar aan te geven dat beide aannames niet kloppen, althans niet voor mij.Maar ik geloof dat we ons punt nu wel gemaakt hebben, het is zeker niet mijn bedoeling om wie dan ook van mijn standpunten en meningen te willen overtuigen. Er is gelukkig genoeg moois voor ons allemaal.Terug naar Engels spul Rob
Mijn nieuwe aanwinst van een maand geleden,Twee 30 Ton Bogie Bolster Wagon BR Grey van Bachmann en set van 3 2 assige box Coalfish open wagons van Hornby Hiervan heb ik twee sets dus in totaal 6 wagons.Martijn