Het loopt wel héél erg mooi hoor! Voorlopig nog even op het analoge gedeelte van mijn baan. Laat Chris de zijne maar eerst maar even ombouwen, dan weet ik waar ik op moet letten. Groet Jaap
Bedoelen jullie deze soms? Groet Jaap
En natuurlijk de rode bufferbalken overschilderen.(verzuchting: Dit had Roco, i.t.t. de pantografen en de ventilatoren, zonder enige meerkosten meteen goed kunnen doen). Willem
De dakgoot zit er waarschijnlijk onterecht op. De steunen van de vlonders zijn daardoor niet correct. 2 pantografen is de vraag. Een er af halen gaat niet zomaar, want dan moeten ook alle dakleidingen worden veranderd en de luchtleiding naar de 2e pantograaf worden weggehaald. De ventilatoren moeten er ook af.
De blokkendozen hebben altijd de NS-opschriften gehad, maar het zou best wel eens kunnen zijn dat ze formeel-juridisch-boekhoudkundig-whatever eigendom van de HSM waren.
Ik heb je draadje doorgebladerd, maar kan het dakgotenverhaal zo gauw niet terugvinden.Ik zie op de Heemafposter geen dakgoten?
Tegelijkertijd lees je dan ook de redenering waarom de dakranden groen zijn met een zwarte bies en niet helemaal zwart, zoals Roco ze heeft gemaakt.