Oh ja toegang hier een luttele 11 euri pp. en per groepje van 10 zelfs 8.50!
Het wachten is op de organisator die dat aandurft! De ruimte is er zeker.
De crux zit hem in de combi. Modelspoor, Modelvliegtuig , Modelautos. Kunnen we in NL ook doen in bv in Utrecht in de beurshallen.Het wachten is op de organisator die dat aandurft! De ruimte is er zeker.
Jij geeft het woord "beurs" namelijk een negatief imago. Daar wordt "zooi" en handel verkocht volgens jou.
Vervolgens schaar je alle evenementen behalve Ontrax onder de noemer "beurs".
Evenementen zoals Eurospoor waaraan volgens jou beunhazen (jouw mening) en zgn dozenschuivers (jouw mening) meedoen, dat zijn geen evenementen maar beurzen.
Andere "happenings" waar de elite, zoals jij staat, dat zijn evenementen toch? .
Zo maak jij je onderscheid in goed en kwaad in modelspoorland (mijn mening). Dat is wat ik eruit destilleer.
Als je zo principieel zou zijn, zou ik verwachten dat jij niet op de reguliere beurs in Houten zou staan (mijn mening) en daarmee deze beurs met je tafelgelden niet zou ondersteunen (want als je het met de gang van zaken niet eens bent moet je niet meedoen). Dat is de reden dat een andere poster je er later fijntjes op wees dat je behalve producent etc, ook standhouder op de beurs in Houten bent. Hij voelt (m.i.) ook aan dat je niet consequent in je principes bent en dat vind ik ook.
Dat was er al eens... Rijswijk heeft een aantal maal ook een bassin gehad voor boten, een hal met auto's ed. Zo uit mn hoofd 2006 voor het laatst en dat was toen een opvallend rustige beurs.