(Het is juist goed. Beginnende hobbyisten kunnen zich daarmee eerder identificeren dan met topmodelbanen).
Iedereen is vrij om te maken wat ie wilt, ik zal de laatste zijn om daar wat van te zeggen, maar waarom moet acceptatie van anders denkende altijd van 1 kant af komen ??
Jong geleerd is oud gedaan, Leo... De dagjesmensen van nu brengen de modelbouwers van morgen mee aan de hand... Henk
Jong geleerd is oud gedaan, Leo... Die zorgen in de branche zijn niet van vandaag en ook niet echt uniek in deze branche. (....) Kortom, daar gaan wij met onze evenementen geen wonderen in verrichten...Cheers,Henk
Hmm, dat betwijfel ik. Het punt van zo'n baan is dat je veel meters kunt maken en met veel lange treinen rijden. Dat ligt buiten het bereik van de beginnende modelspoorder, zowel financieel als qua techniek. Als je nog niet helemaal waus van treinen op zich bent, dan zien ze er (voor een niet-treinofiel) ook helemaal niet aantrekkelijk uit,
Nederland is verwend met jaarlijks 3 modelspoorshows
"Maar meneertje; dit is echt antiek uit de jaren '60 hoor, zo vind je ze tegenwoordig niet meer" en, WAT??? u wilt AFDINGEN? "nee meneer, het is al BIJNA voor niks"......Daar doen onze inderdaad gewaardeerde oosterburen het toch beter.....
Maarten(importeur, vertegenwoordiger, producent)
Hoe weet jij dat? Heb je daar onderzoek naar gedaan of spreek je (alleen maar) uit eigen ervaring?
Samenvattend uit vele berichten hierboven: Ontraxs voor de elite, de beurzen voor het "normale publiek"? Natuurlijk zullen de (meeste) banen op beurzen als Rail of Eurospoor niet de detaillering van de baantjes op Ontraxs halen. Maar je kun erover discusseren of de beursbezoekers van een Rail of Eurospoor daarop wachten? Laat staan hun kinderen, die zien waarschijnlijk liever veel treinen rijden (of zelfs racen) dan dat ze een locje met twee wagentjes heen-en-weer zien kruipen... Groetjes, Bart