Off topic, maar ik denk dat ik niet de enige ben die hier het nut van een achtergrondplaat ziet, cq het gemis duidelijk ervaart.
Dat zit voor fremo bedrijf alleen maar hopeloos in de weg. Voor maken van foto's moet de fotograaf maar een achtergrondje meenemen.
toen Rail begon was de opzet toch ook dat de merken en importeurs aanwezig waren?
Die komen niet meer vanwege die markt met oude afgetrapte zooi.
Leo, ik kan ook een ned met je meekomen, maar een evenemnt is niet per definitei alleen maar om de hobby uit het slob te halen, of om nieuwe zieltjes te winnen.
.....al die kramen leveren een dot geld op en en het zal Rail een worst wezen wat de bezoekers van de beurs vinden. De bezoekers komen toch wel......
En ik kan je vertellen dat er zat bezoekers zijn die het leuk vinden om een aftands limarijtuig met plastic wielen voor bijvoorbeeld 2 euro te kopen.
Probleem is alleen dat je maar zelden zo'n rijtuig ziet voor 2 euro. Veel handelaren vragen een veelvoud van de originele nieuwprijs. Of kijk ik dan in de verkeerde kramen?
En ik kan je vertellen dat er zat bezoekers zijn die het leuk vinden om een aftands limarijtuig met plastic wielen voor bijvoorbeeld 2 euro te kopen. Sommigen bouwen dat om tot kippenhok of steken er de brand in om een uitgebrande trein na te bootsen of, of, of...... Laat je fantasie maar werken, daar draait het toch om; fantasie en creativiteit.
Dagjesmensen zijn ook belangrijk, maar over die groep maken wij ons het minste zorgen. De gemiddelde leeftijd van de hobbyist en bezoeker is een groeiende zorg. Niet alleen bij ons, maar bij de gehele sector.