Sorry han zijlstra,Maar met jou stelling ben ik het dus volkomen niet eens. Ik vind voor de toegansprijs die je moet betalen voor deze chit beurs mag je best wat meer kwaliteit verwachten, Kijk maar eens naar Intermodellbau in Dortmund wat waar allemaal voor mooi banen dit jaar staan. Daar haalt rail qua nivo het niet bij . Nogmaals er zijn zat modelspoor clubs in Nederland die best hele mooie modelspoor module banen hebben die zeer de moeite waard zijn om te zien. Ik zelf vond alleen de kleine zaal zeer de moeite waard waar het Proto 87 gebeuren plaats vond. Alle andere zalen heb ik alleen maar rommel banen gezien. Ik vind dat het beter kan en zo denken er meer modelspoorders over,Ik blijf het zeggen ben met Eric volkomen eens. Kijk die standhouders zullen niet klagen zo lang de zaken voor hun goed gaan. Maar als niemand niets meer koopt bij hun dan weet ik zeker dat ze niet meer op Rails willen gaan staan. En liever op andere beursen zullen gaan staan.tot zo ver mijn kritiek op rails. En kijk ik met veel plezier uit naar de Mooie modelspoor beurs Intermodellbau in dortmund. Wat ik nu al zeker weet dat die top gaat worden dit jaar. In de voor aankondiging staan al diverse zeer mooie modelspoorbanen vermeld
Off topic, maar ik denk dat ik niet de enige ben die hier het nut van een achtergrondplaat ziet, cq het gemis duidelijk ervaart.
En voor de prijs, 13 euro voor 2, of zelfs 3 personen,
Uhh? Hoe kom je met 2 of 3 man op 1 kaartje binnen bij Rail, en waarom lukt dat dan niet bij Ontraxs?
Als je die onderverdeling aan gaat houden, krijg je binnen no-time mensen die zich achtergesteld voelen en die gaan roepen dat ze weggezet worden als derderangs bouwers en dat zij net zoveel recht hebben op een plaatsje tussen de eersterangs bouwers.
.....want als dit zou gebeuren zou iedereen naar de hal met de 'betere' banen gaan en de andere bouwers zouden gefrustreerd raken omdat er niemand meer naar hun werk komt kijken. Na een paar jaar zou er geen tentoonstelling meer zijn.