En op de een of andere manier heb ik die man die zijn lijm probeert te slijten al op tig beurzen gezien..
En de grote baan in die hoek, best mooi, geen lijsten boven de baan, dus goed zicht, wel te hoog voor mijn doen, en we zijn er de zaterdag 2 keer langs gelopen, en beide keren geen trein zien rijden, nou ja, bijna niet, er was ergens iemand met een lok wat aan het rangeren de eerste keer dat we langs kwamen, maar dat was het dan ook. De tweede keer was er niets te zien op de gehele baan niet.
Gelukkig wel. Zeker nog nooit Olba lijm geprobeerd?Verkoopt prima lijm voor de hobby. De hobby bestaat niet alleen uit treinen.Ook scenery en hulpmideelen om alles te bouwen horen erbij.En al die handelaren die treinen verkopen heb je toch ook wel vaker gezien. Mogen die ook niet meer komen Gr.Eric
Nee eerlijk gezegd niet... maar op de een of andere manier zie ik zelden iemand bij zijn stand staan..
als je lef had gehad had je die baan daar ter plekken af moeten kraken over die lampen als je het lef had gehad had je er zelf met een baan gestaan als je het lef had gehad dan had