@Robert B: heb je een leuk idee daarvoor? Meeste mensen wonen nou eenmaal in het westen van ons land.
Leuk die binnenlandse HSL maar die moet gewoon deel uit gaan maken van het Nederlandse interciy-net als capaciteits uitbreiding. ...
Tsja, als je dan ook nog vanaf april 2011 gaat doorrijden naar Breda, worden de verliezen nog hoger. Immers Rotterdam <> Breda is ook in gewone NSR treinen het minst bezette deel qua reizigers op dit trajectdeel (bv in de treinen Den Haag-Venlo). Waarbij nog de meeste reizigers reizen tussen Rotterdam<>Dordrecht.
Leuk die binnenlandse HSL maar die moet gewoon deel uit gaan maken van het Nederlandse intercity-net als capaciteits uitbreiding.
Ik snap nog steeds niet helemaal waarom ze die virmen niet eens om gaan bouwen (of een deel daarvan) zodat ze over de HSL kunnen denderen. Ze zijn er op voorbereid, en het zou toch best tijdswinst geven op een ritje Vlissingen bijvoorbeeld?
De VIRM 4 serie (De nieuwste) hebben wel sceptische tanks