@I love trainz heel toepasselijk voor als we met redelijk hoge snelheid naar de jaarlijkse canalparade in Amsterdam gaan hoeven wij Gays in ieder geval niet ook de trein op te vleuren. Pas maar op misschien wordt je na een reisje in deze treinen wel fulltime member of de Nederlandse vereneging van Gays met leuke welkomst geschenken als handtasjes leuke avond uit met een bekende Gay ach te veel om op te noemen.Toedeloe Ben.
Even over de VIRM maximum snelheden: mijn vader heeft op de flevolijn een keer 180 gereden. Dat was uiteraard met 1500 volt.
Ondanks dat het Nederlandse spoorweg net voor iedere personen vervoer maatschappij beschikbaar is zijn er nog maar weinig andere maatschappijen, die er gebruik van (mogen?) maken.NS en zijn maatje Prorail weten telkens weer wat te vinden om het openbare gebruik van de rails door andere maatschappijen te ontmoedigen.
Zo doet de NS ook met de HSL hetzelfde.
De HSL is duurder, logisch toch. De concorde was ook een vliegtuig net als andere vliegtuigen. Alleen ging je daarmee twee keer door de geluids barriëre en kwam je eerder op de plek van bestemming.Zo kan je de hoge snelheids treinen ook bekijken, ze zijn sneller en daar betaal je dus meer voor.
Enne ge-integreerd in het spoorwegnetwerk zijn ze, de HSL treinen, al in de stations.
Met een formule 1 raceauto kan je rijden op gewone straten.
Dat was dan zeker met testritten, normaal laat de ATB dat niet toe.