dat we blij moeten zijn met wat we krijgen,
Vandaag eindelijk mij 3737 met geluid mogen ophalen . Mooie loc met heel veel geluid met name het volume. Nu even kijken hoe ik dat kan verlagen. Wist niet dat uit een klein speakertje zoveel geluid kon komen. Moeders kreeg er bijna hoofdpijn van. Weet een van jullie welke cv ik hiervoor moet wijzigen. Een min puntje is de tender. De beplating aan de bovenkant van de tender heeft aan de rechter kant netjes zijn klinknagels ed maar aan de linkerkant worden ze van voor naar achteren steeds minder zichtbaar. Dealer gebeld dinsdag even terug. Ben benieuwd hoe dit wordt opgelost ?..Vrijdag mijn 3737 bij Harlaar weer opgehaald. De mannen hebben het goed opgepakt. Bij de aflevering van de Artitec bestelling heeft Artitec meteen mijn tenderkap vervangen door een goed exemplaar. Goede service van Artitec en natuurlijk Harlaar
De aandrijfstang voor de smeerpers zit met een klein stangetje vast aan de kruiskop, maar deze zit rechts achter de kruiskop en links ervoor. Volgens mij moet deze aan beide kanten ervoor zitten. In het 3700 boek kom je verschillende aandrijvingen tegen, maar nooit met een aandrijving erachter.
Om even in de sfeer te blijven: uit: A.J. van der Meulen & M. ten Bouwhuys, Platen-Atlas voor de vaderlandsche geschiedenis ten dienste van het gymnasiaal en middelbaar onderwijs, kweekscholen en normaallessen, Groningen, Wolters, 1911