Dus elke fabrikant die een model van rond de 500 euro uitbrengt, en de klant MOET die hebben maar kan het niet is in jou ogen verkeerd bezig....
wie geeft nu eindelijk eens het nieuws van de dag goed weer: demo ervaringen in Houten
......... Zodra je het niet meer op een normale manier kunt betalen wordt het te duur. Het is een hobby en dan moet je het gemiddelde als maatstaf nemen. Steeds meer fabrikanten denken dat modelspoorders een geldboom achter in de tuin hebben staan. Waarom denk je dat er al zovele fabrikanten op de fles zijn gegaan. Als het gros van je klanten, zeg maar Jan met de pet, het niet meer normaal kan betalen, is dat het begin van het einde......
.......Het gaat er volgens mij om of je als fabrikant een koop op afbetaling regeling moet aanbieden.En gezien de problematiek rond dit soort regelingen en de eruit voortvloeiende ellende, kan ik me voorstellen dat je vindt dat een fabrikant dan verkeerd bezig is. Dat geldt net zo zeer voor Artitec als voor Roco, Märklin, etc..............
Klonk die 3700 als een guitaar? Staat onder in t filmpje...orgineel geluid en zo.Die Staats Spoorwegen toch,altijd wat bijzonders André