..... Over 2 jaar een NS6300?........
En deze aanname acht ik in genoemde situatie dusdanig onwaarschijnlijk, dat ik de weddenschap wel aandurf.
Nee . Ik rijd geen H0 en geen NS, dus ik heb makkelijk praten, maar: nee, ik vind hem niet te duur. € 500 voor een messing model is in mijn optiek alleszins redelijk.
€ 500 voor een messing model
Dat betekent dat detaillering en kleurweergave overeenkomen met wat men gewend is bij messingmodellen.De verschillen zijn dat de hoofddelen niet uit messing zijn maar uit een zinklegering; er is daarbij speciaal op gelet dat de fijnheid van messing behouden blijft. De kleinere onderdelen zijn allen uit messing.
Het is gewoon sparen of laten, ik schud ook geen 500 euries uit de mouw maar als dat ding het voor mij waard is zal ik het zeker kopen ook al moet ik daar 10 maandjes voor sparen !!!!!
Ander metaal dan, in ieder geval niet van plastiek. Zoals ik zei: ik rijd geen H0 en geen NS, dus in essentie zal die hele loc mij worst wezen...En trouwens, wat is je punt eigenlijk?
Het is voor sommigen (velen?) wel een probleem dat er steeds meer alleen als éénmalige serie wordt uitgebracht. Dus nu kopen of anders jammer.
Dat een messing model in de regel twee tot drie keer zo duur is als een model in deze uitvoering.
En? Ik beschreef in grote lijnen mijn persoonlijke overwegingsproces, en in mijn persoonlijke overwegingsproces zijn dat soort wetmatigheden niet van belang.
Jawel hoor, zelfs jouw overwegingsproces wordt beïnvloed door gangbare prijzen.
IJzersterk sales argument is 100 jaar NS 3737.