Werkt Marklin en hun modellen- en prijsbeleid dan zo als een rode lap ?
Nee hoor, op het 3rail forum gaat men los op Roco omdat men de plan T veeeeeel te duur vind en men eist prijsverlaging....Of bewegende deuren....Dit is geen anti Marklin gepraat. Dit zie je bij veel merken voorbij komen.Persoonlijk stel ik ook vragen bij enkele uitgaven. Maar ik denk dat Marklin hier echt en alleen maar de Marklin man mee aanspreekt. Of die hun merk trouw blijven, zien we wel aan het aantal bestellingen van bv de 1100 set of 6400 set.En daar ben ik niet bang voor, die komen wel bij de winkeliers binnen.Ik ben al blij dat de Thalys bij Trix komt. Jammer van de 6400. (bij gebrek aan beter)
Ik ben al blij dat de Thalys bij Trix komt
Rivarossi komt ook met een Thalys, welke kies je dan? Trix is wel prijzig, maar dat vind ik van de 1100 set ook en de 6400 set ook
Ah, goed nieuws, die mP Jules! Niet dat ik hem ga bestellen, maar het zou moeten betekenen dat er reserve-onderdelen voor mijn eigen mP-naar-ERTMS ombouw beschikbaar zouden komen.En ja, ik vind het een mooi model, net als ik destijds de mP een mooi model vond, maar inmiddels sta ik op 1:87, vandaar dat 'ie er niet in komt. En puur en alleen daarom.- Peter