Ik denk dat de Talbot stellen gewoon geplamuurd werden. Dit was de normale praktijk in duitsland.Bart
Paul, je zit nog in de ontkenningsfase koop dat ding nou gewoon want dat wil je eigenlijk. Schuur de naadjes in de koppen weg en spuit dit over want dat kan je wel. Even nog de raampjes eruit en de sponningen zwart maken en je hebt een prachtige plan V.
kan helaas geen plaatje vinden van een talbot stel.Groeten Edwin.
Nee, de nieuwe Plan V is een vormvariant. De 431 heeft grotere ruiten in de cabinedeuren, driedelige schuifruiten in de ruiten van de reizigersafdelingen en een doorgetrokken 1e klas band. Dat stel is een jaren’70 uitvoering. Het stel dat nu uitgekomen is, is in de jaren’90 inzetbaar.Jeroen
Tarbot heeft hetzelfde plaatwerk, maar de contour zit dichter op het raam. Wellicht dus productiefout van Werkspoor. Of... hadden ze wellicht een ander raamcontour gepland voor deze serie?
Het is je dus - net als bij mij - nooit opgevallen. Als de "naadstorm" gedaald is blijf ik achter met een mooie plan V
Toch wel bijzonder dat de naden in de eerdere uitvoeringen op dit forum ruim een decennium onopgemerkt zijn gebleven.
Per saldo natuurlijk erg fraai om 2 of 3 Plan V's aan elkaar gekoppeld te zien rijden.